BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 16 May 2012

Kutub Khanah Usang

Buku-buku lama koleksi Hafez J.Malim

Assalamualaikum kepada pembaca yang sudi singgah ke blog Kutub Khanah Usang ini. Saya mempunyai sejumlah koleksi buku-buku lama yang mungkin menjadi carian penting bagi sesetengah individu bagi tujuan rujukan atau sebagainya. 

Kebanyakan buku-buku dalam koleksi saya didapati menerusi pembelian, carian, pemberian dari individu-individu tertentu malahan ada yang saya kutip dari tempat pelupusan sampah. Walaupun ada buku-buku dalam simpanan saya ini agak uzur namun saya menginsafi, ia mungkin mempunyai nilai ilmu pengetahuan yang sangat tinggi pada pencintanya.

Saya akan mengulas buku-buku berkenaan dengan sejujurnya diri saya tanpa ada rasa prejudis. Sekiranya anda berminat dengan buku-buku koleksi saya, anda boleh menghubungi diri saya dan insyaAllah harganya boleh kita rundingkan. Apalah sangat pada harga jika ilmu yang dicari boleh kita kongsikan bersama-sama. InsyaAllah.


0 comments: